Chokladföljetong del 84 - Lindt "Joghurt hallon-vanilj" & "Joghurt jordgubb-rabarber"

Det var inte mycket tid jag hade i Berlin på vägen ner till Prag, men ändå lyckades jag hinna spana fram och köpa två chokladnyheter :-) De hade fler spännande sorter också, men de var rätt dyra så jag valde ut två att prova, och det blev dessa!


Lindt "Joghurt hallon-vanilj" & "Joghurt jordgubb-rabarber"
Båda var jättegoda, lite syrliga och smakrika. Min favorit blev nog jordgubb-rabarber. Chokladen smälte fint i munnen och jag gillade det vita "höljet". Dock, lite negativt, så smälte chokladet också otroligt fort när man höll i en bit. Så ville man äta en bit i två delar, så blev man alldeles kladdig om fingrarna. (Dagens I-landsproblem antagligen.)
Betyg: båda får 3,5 poäng


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ÄLSKAR nyheter och grejer som folk testar, tror det va det jag fastnade mest för på din blogg! Iallafall, sjukt goda de verkade, och att chokladen smälte var ju bara ett plus, hatar choklad som INTE smälter i munnen! Kram!

2012-05-21 @ 20:29:04
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/
Postat av: camillaa

oj vad gott de lät :D

2012-05-21 @ 22:40:48
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Susanna

Det kändes som de smakerna var lite nytänkande, kul! Jag hade med velat smaka dem!

2012-05-22 @ 09:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback