Nu åker jag till Indien!

Japp, om bara 3 h lyfter planet som först ska ta mig till Ukraina, och sedan åker jag vidare till New Delhi. Skall vara framme ca kl 23 ikväll, svensk tid.

Men fortsätt kika in på bloggen!! Kommer uppdtera lite under resan, och har även en hel massa spännande inlägg som är tidsinställda! Åter i Sverige är jag igen den 18 april.

Jag älskar att resa, och hoppas verkligen att jag kan få några bra veckor, och få energin åter - då mitt liv varit lite kaotiskt den sista tiden. Jag hoppas på att få någon uppenbarelse i Indien, om vad jag ska ta mig för härnäst i livet! :) Med mig har jag en "livsbok" där jag varje dag skall anteckna saker jag kommer på som jag vill hinna göra i livet.


Hoppas det blir många spännande upplevelser i Indien! Som de här gångerna, när jag mjölkade en get i en massajby i Kenya. Eller när jag hoppade fallskärm på Nya Zeeland.


Ska bli kul att få en ny flagga att sy på på min fina väska också ! :)

Nu är det bara att hålla tummarna så man inte blir magsjuk!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en alldeles fantastisk resa och lycka till! :)

2012-03-10 @ 07:46:04
URL: http://dietistemma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hoppas du får det underbart! :)

2012-03-11 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback