Frukost med Indien-läsning


Dagens frukost bestod av lättfil med äppel, frukt- och nötmüsli och havrefras. Till det en knäckemacka med skinka, keso grillad paprika och gurka. Och så kaffe och vatten.

Det gäller att njuta extra mycket av frukosten nu, eftersom jag snart åker till Indien, om bara 5 dagar faktiskt! Och där blir det nog inte så fiberrika och svenska frukostar som jag är van vid!

Jag passade på att läsa lite om Indien vid frukosten.

Men om ni läsare har något Indien-tips, dela gärna med er av det till mig! Vad som helst! Vad man borde göra, se, äte? Eller vad man ska undvika eller tänka på?
Jättetacksam för hjälp med det!


Kommentarer
Postat av: erica

Vad ska du göra för kul därborta? :)

2012-03-05 @ 21:06:42
Postat av: Anonym

Ser ut som du hade en mysig frukoststund!

2012-03-05 @ 22:38:00
Postat av: carolina -bakar bebis i magen & cookies i ugnen

Wow vad spännande, vilken resa :D

2012-03-06 @ 09:36:02
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: S.

Naan-bröd.

2012-03-06 @ 19:54:09
Postat av: Susanna

Vad spännande! Älskar att läsa i reseböcker och förbereda sig inför resan! :)

2012-03-07 @ 08:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback