We Run Prague i september

Nu har jag anmält mig till NIKE Run Prague som går av stapeln lördagen den 1 september i Prag. Det är 10 km genom staden! Ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det! Det var länge sedan jag sprang ett lopp på 1 mil, så därför vill jag verkligen slå personbästa denna tävlingen! Ett mål bli att komma under 50 minuter. Får se om det blir möjligt. Men det är ju ännu två månader kvar att träna så :) En vän anmälde sig också, så vi kommer att "tävla" lite mot varandra, vilket gör att vi blir extra sporrade att träna nu :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

jag var i prag för några veckor sen och besökte en supernice vegetarisk restaurang. Det är nog en av de bästa jag har varit på.
http://www.restaurace-maitrea.cz/

Tänkte att det kan vara kul för dig som är matintresserad =)

2012-06-26 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback