INDIEN i mars - Jippie!

Jag har haft lite funderingar på livet och vad jag vill göra på sistone. Jag har avslutat mitt ena dietistjobb, slutat som spinninginstruktör (tyvärr) och även flyttat. Nu så jobbar jag bara 10 % som dietist och läser även en distanskurs, plus att jag har mitt nystartade företag! :)

Men trots detta har jag ändå lite tid över, och tänker att en resa kan samla lite ny energi och tankar om vad jag ska göra framöver. Därför så ska jag åka till Indien!! Åker i början av mars till mitten av april. Jag åker dit själv, men ska möta upp en kompis där nere som redan är på plats! Ska bli så himla kul och spännande!! :)


Så här ser min resehistoria ut. De gröna prickarna är besökta platser, och den gula är "planerade".

Så om ni läsare har några Indien-tips tar jag tacksamt emot dem!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul!

2012-01-30 @ 13:45:13
Postat av: Susanna

Cool karta! :)

2012-02-01 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback