Nytt favorit-te: "Twinings Green Tea & Forest fruits"

Jag tycker att det är otroligt svårt att hitta goda tesorter! Ofta köper man sorter, så visar det sig att de inte är så goda, och så står de kvar i skåpet vecka ut och vecka in... och så helt plötsligt har man samlat på sig te för ett år framåt... någon som känner igen sig?

Därför blir jag otroligt glad när jag hittar någon tesort som jag verkligen gillar (det händer inte så ofta!). Och detta te smakade jag hos en vän, och det var jättegott! Milt och lite sött i smaken, helt perfekt för en kvällskopp! Te:et är en nyhet, så har du inte smakat det redan kan jag verkligen rekommendera det!



/Helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med te-tips! Trevlig helg!

2012-02-17 @ 13:39:12
Postat av: Susanna

Håller med om att det är svårt att hitta teer som smakar något och inte har syntetsmak!

2012-02-17 @ 14:47:17
Postat av: Cizzi

Åh tack för tipset! Har länge saknat ett mer fruktigt grönt te :)



//Cizzi

2012-02-17 @ 20:35:43
URL: http://sixxmegapixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback