Färgglada chokladknappar till godisbordet

I år ska jag ha ett "gottebord" som ska stå framme med diverse läckerheter! Tycker det är så himla fint! Så nu är det bara att börja klura på vad jag ska ha på bordet.. gjorde dessa chokladknappar! Lätt att göra och blir söta, man kan göra i princip vilken färg som helst...
 
Man smälter bara choklad och klickar ut små knappar på¨ett bakplåtspapper, strör över valfritt strössel och låter sedan stelna i kylen. Jag gjorde mjölkchokladknappar och vitchokladknappar med rött, grönt, blandat och mint-strössel.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Verkligen en färgklick! :) Bra tips!

2012-12-07 @ 01:34:38
Postat av: Ellinore Svensson

Hej Helena!
Jag skulle vilja ha kontakt med dig angående ett samarbete med Kost- och Träningsupplysningen. Du får gärna kontakta mig via mail!

2012-12-08 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback