Chokladföljetong del 82 - Cloetta PLOPP "Kärlek"


Cloetta PLOPP "Kärlek"
En spännande nyhet ifrån Cloetta, Plopp med kärlek. Såhär står det på förpackningen: "Mjölkchoklad fylld med toffee med smak av geléhallon & hallonbitar i vit tryffel". Jag läste först inte på förpackningen, så när jag smakade den kände jag verkligen att det påminde om någon annan godis - och sedan kom jag på att det var just geléhallon! Brukar inte gilla när man blandar in bär i choklad, men detta var faktiskt riktigt gott! Det slank lätt ner! ;P Och dessutom ett plus för att Plopp är ett lagom stort choklad! Det blir en fyra här idag!
Pris: ca 10-14 kr för 50 g
Helhetsbetyg: 4

Någon mer som smakat detta, vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Katarina

Den här låter riktigt god :)

2012-04-28 @ 04:38:54
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Susanna

Denna har jag inte sett i butiken än. Måste spana efter den eftersom den fick en 4a! :)

2012-04-28 @ 15:38:41
Postat av: Anonym

Spännande, har inte sett den!

2012-04-30 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback