Något nytt livsmedel att testa?!

Jag gillar att utföra smaktest av olika livsmedel. Om ni kikar under fliken "Livsmedelstester" här till vänster så ser ni allt jag gjort test på. Det är dels en massa chokladsorter, men också större test av ex. stark senap, vit choklad, mjölkchoklad, vingummin, pepparkakor, fikon, russin, glutenfria kakor, mjölkfria smoothies, jordnötssmör, bröd, majskorn, svarta oliver och vaniljglass.

Nu undrar jag om ni har någon idé på något nytt livsmedel att testa? Ett test där man jämför olika märken av en produkt för att se vilken som är bäst/godast/nyttigast?!
Tips tas tacksamt emot!!!!


Det som finns planerat framöver är att jag skall genomföra smaktest på Mörk choklad 70% samt olika märken av Cola light.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Kan du inte testa soltorkade tomater?

Jag tycker att de kan smaka så otroligt olika,

men vet inte riktigt vilka som är godast.

Det finns ju både de som är torkade och i olja.



Tack för en bra blogg!

KRAM

2011-09-04 @ 09:29:12
Postat av: Anonym

vaniljyoghurt?

2011-09-05 @ 10:30:25
Postat av: Johanna

Något lite höst-aktigt kanske? tycker det är skitkul att läsa om produkttester så det ska bli kul att läsa!

2011-09-05 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback