Chokladföljetong del 71 - Marabou "Orient"


Marabou "Orient" - Limited edition
Pris:
ca 16 kr för 180 g
Marabou "Orient" ska ha smak av pistagenötter och dadlar. Ingen kombination som gjorde mig sådär förväntasfull om jag ska vara ärlig... Marabou gör som bekant god mjölkchoklad, och detta choklad var gott! Men det smakade inte så mycket i övrigt. Lite krisp av pistagen kände jag, men inte så mycket mer. Lite trist alltså. Men det kommer bli uppätet såklart, god mjölkchoklad som sagt.
Helhetsbetyg: 3 av 5

Någon mer som smakat denna, vad tyckte ni?
/Helena


Kommentarer
Postat av: emma

tyckte den påminde om frukt & mandel!

2011-09-19 @ 19:35:40
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Susanna

Blir spännande att se vilken smak de lanserar som "vintersmak" iår!

2011-09-19 @ 20:51:52
Postat av: Julia

Alltså, "detta choklad"? Låter bara så fel i mina öron. haha ;)

2011-09-19 @ 23:18:30
URL: http://trueana.blogg.se/
Postat av: Ann-Louis

Tyckte pistagenötterna var goda men tänker aldrig mer äta dadlar och choklad, fy så sött det blev :O

2011-09-20 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback