Började nytt dietistjobb igår

Igår började jag på ett nytt jobb, som dietist. Tidigare har jag arbetat 75% som Dietist och då varit schemalagd mån-tors. Nu börjar jag på ett nytt jobb som jag kommer att jobba på på fredagar.

Jag jobbar med barn, och mitt jobb som jag haft nu sen januari, där jobbar jag främst med underviktiga barn och barn som har gastrostomi. Nu, på mitt nya jobb, kommer jag även att jobba med bl.a. diabetes, allergier och intoleranser. Alltid kul med lite nytt och nya utmaningar! Jag älskar att lära mig nya saker och att utvecklas!

Trevlig lördag och helg allesammans!

/Helena


Kommentarer
Postat av: camilla

vad kul med nytt jobb, hoppas du kommer trivas :)

har du upplevt det svårt att få nya jobb som dietist?



ha en kanonhelg

2011-09-24 @ 14:59:45
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emmaluu

Grattis till det nya jobbet! :) Kan bara önska att jag har lika tur med jobb när jag är klar efter nyår.

2011-09-25 @ 19:53:24
URL: http://emmaluu.wordpress.com
Postat av: Sofie

Kul med nytt jobb, jag tycker dietist låter som ett roligt yrke, jag undrar, är det allmänt svårt att få jobb som det i sverige?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback