Tävlingen avslutad! & TACK

Nu är tävlingen avslutad och jag återkommer strax med vinnare av alla choklad och kryddor jag lottade ut!
Det kan dock dröja en liten tid, eftersom jag befinner mig på semester i Kroatien just nu!

Men TACK alla för era fina kommentarer då min blogg fyllde tre år! Många ord som värmde och gjorde mig riktigt glad, ibland kom det till och med små tårar av rördhet! Vilka fina läsare jag har! Tack till er som läser min blogg, det är ju alla er som gör att det är så roligt!

Jag ska framöver skriva en längre feedback om alla era frågor och undringar, samt bemöta alla fina tankar ni delade mer er om min blogg!

Jag hoppas att jag skall fortsätta med min blogg, och att ni läsare skall finna den fortsatt intressant, i minst 3 år till!

Ha en fin lördag allesammans!

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback