Vad skulle ni vilja läsa mer om i min blogg?

Jag skulle behöva er läsares hjälp!

Jag undrar helt enkelt; Vad tycker ni om min blogg?
Vad gillar ni bäst att läsa om? Är det något jag borde skriva mer om? Något jag skriver om som faktiskt inte är så intressant? Önskar ni något specifikt livsmedelstest? Mer recept, tips, näring, träning, matkultur...?
Har du någon fråga om näring, kost, hälsa?
Uppdaterar jag alldeles för ofta, alldeles för sällan eller lagom?

Skriv din åsikt! Jag är väldigt tacksam för alla kommentarer!

Vill du vara anonym går det bra, men jag kommer att lotta ut ett LINDT STRACCIATELLA-CHOKLAD bland de som ger sin synpunkt! (så skriv isåfall med din e-mail i inlägget)



TACK!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Thea

Mer receptinspiration och näringslära!

2011-05-20 @ 08:35:32
Postat av: Rebecca

jag skulle vilja ha resturangtips, hur man kan få mer hälsosamma alternativ av de vanligaste maträttermna på resturanger. Tex, hur man när man sitter på en resurang kan göra en hamburgarmåltid hälsosammare :-D

2011-05-20 @ 10:28:46
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag tycker matkultur är spännande! Kul att se vad man ej (eller kanske i vissa fall) ska missa i olika länder! :)

2011-05-20 @ 11:46:40
Postat av: Susanna

Jag tycker det är kul att läsa om olika matkulturer! Spännande att se vad man inte (eller i vissa fall) ska missa när man är på olika ställen! :)

2011-05-20 @ 11:49:50
Postat av: Anonym

Skulle vara kul att läsa om olika myter om hälsosam mat, finns det till exempel mood-food?

2011-05-20 @ 12:00:34
Postat av: Karin

Jag tycker att det skulle vara intressant att få tips om mat i samband med träning, t.ex. hur mycket man "ska" äta beroende på hur mycket man tränar. Sånt tycker jag är otroligt svårt!

2011-05-20 @ 14:16:32
URL: http://mysigkudde.blogg.se/
Postat av: Annie S.

gärna mer frukostbilder! det kan man aldrig få för mycket av... :)

2011-05-20 @ 18:55:12
Postat av: Ebba

livsmedelstester!

2011-05-20 @ 18:55:54
Postat av: Oliver

Gärna lite mer recpet på nyttiga bröd. och gärna nåt med surdeg!

2011-05-20 @ 18:56:41
Postat av: Maxine

Skriv mer!! Checkar in på din blogg verige dag så du kan aldrig skriva för mycke! Skriv mer om nya produkter, hälsosamma val och nyttiga recept tack! :)

2011-05-20 @ 20:08:20
Postat av: Ida

Nu när värmen närmar sig så hade kanske olika glasstest varit på sin plats.

2011-05-20 @ 21:51:14
URL: http://hurricaneida.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag tycker det är jätteskoj med dina chokladtester och jätte intressant att läsa om all mat från olika länder du visar upp :D sen alla recept gillar jag väldigt mycket också :D

2011-05-20 @ 21:59:37
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Gärna ännu mer information om vad vanliga livsmedel egentligen innehåller, och användbar information om dem. Nyttiga saker man kan ha i maten som höjer näringsinnehållet m.m. Mer näringslära helt enkelt :)

2011-05-20 @ 23:30:27
Postat av: michan

Det blidde en vecka på Kreta, underbart. Och såååå god mat =) Lite grekiska recept kanske =)

2011-05-21 @ 08:31:14
URL: http://bebsan.myshowroom.se
Postat av: Sandra

Jag läser gärna mer om allergier. Nya allergianpassade produkter och recept. Och jag skulle jättegärna vilja ha tips på restauranger och fik som är till för allergiker, om det nu finns några såna. :)

2011-05-21 @ 12:06:18
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Elin R

Hej,



Jag tycker om att läsa din blogg för att du blandar, recept, träning, produkttester, näringshälsa etc. En hälig blandning som du gärna får fortsätta med.

Om jag fick önska; tips/ test/ förklaring om nytta av sportdryck/ proteinpulver etc. Är det något som ni brukar rekommendera?

Och om du skriva om pulsklockor- (använder du dig av det?) och hur de kan hjälpa en att förbättra sin tränning.

2011-05-21 @ 17:56:24
Postat av: Rebecca

Jag tycker din blogg är toppen som den är nu! :) Mycket mera uppdatering ju sen du slutade skolan. Det är kul med lite blandat om mat, träning och lite produkttester osv. Så från min sida kan jag bara säga åt dig att fortsätta göra det så bra som du gör nu! :)

2011-05-21 @ 19:09:25
URL: http://matochlivet.blogg.se/
Postat av: Maria Jensen

hej, jag skulle vilja ha mer utav olika "allergimat", typ gluten. Annars är din blogg otroligt bra och inspirerande! kramar från Maria i Kalmar

2011-05-22 @ 10:02:48
URL: http://mariajensen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vegetariska recept, bakverk och näringslära är intressant :)

2011-05-22 @ 14:20:35
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Cattis

Halloj:) Först& främst, en väldigt fin, inspirerande & rolig blogg, kollar in varje dag, alltid lika roligt att läsa:)Jag skulle tycka det vore roligt om du skrev lite om ditt jobb som dietist,är det roligt, hur ser en typisk dag ut på jobbet, vad är bra, vad är mindre bra osv:)(pluggar själv till hälsopedagog nu, men vill fortsätta & även läsa till dietist).



Ha det fint:)

Kram från Dalkullan Cattis:)

2011-05-22 @ 15:19:57
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gillar när du testar olika produkter och dina recept

2011-05-22 @ 16:02:47
URL: http://saannaas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Lite mer om näringslära! Och gärna tips på billig men nyttig mat som till och med fattiga studenter har råd med ;)

2011-05-22 @ 22:20:16
Postat av: Emma

Jag skulle vilja ha lite mer tester av olika produkter, det tycker jag är superintressant. Jag är en sån där typ som kan stå i affären i evigheter för att jag står och grubblar på vilket märke som är godast, bäst, mest prisvärt osv.. Mycket tips har jag fått härifrån, och fler vill jag ha! :)

Kram Emma

2011-05-23 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback