Mitt första spinning-instruktörs-pass!

Idag har jag lett mitt första spinningpass som instruktör! Jag var verkligen jättenervös innan. Jag kunde knappt sova inatt :P Men det gick bra! När man sitter där och leder, så känner man att man blir en liten annan person lixom... man går in i rollen. Naturligtvis finns det massa som jag behöver öva på och bli bättre på, men för att vara mitt första pass så är jag väldigt nöjd ändå! Och TRÖTT blev jag!

Jag är nu också uppskriven på 3 ytterligare lördagspass i maj, så det ska bli jättekul att fortsätta öva sig och leda pass!

Ha nu en superbra lördag allihopa! Jag och syster planerar en liten tågutflykt i skåne med besök på museum, och förmodligen lite glass i solskenet!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Annie S.

Va kul, grattis!

2011-05-07 @ 11:21:15
Postat av: Karin

oh vad roligt:)

2011-05-07 @ 12:14:13
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback