Great - NY gröt "on the go" från AXA

 
Jag har testat AXAs nya gröt "Great". Den finns i smakerna "Apple cinnamon", "Blueberry & apricot" samt "Red berries".

Smaken på gröten var det inget fel på. Däremot är det ju som sagt bara lite havregryn med enstaka fröer eller torkade fruktbitar i. Inget revolutionerande alltså. Jag tror man kan blanda en bättre gröt själv, och dessutom mycket billigare. Gröten kostade 15 kr/paket och det är ett hutlöst pris! Tanken med det hela är dessutom att det ska vara en gröt lite "on the go" vilket jag inte förstår alls. Man måste ju tillsätta hett vatten, vilket man ju vanligtvis inte bär med sig... dessutom tyckte jag inte det var så gott att äta gröten som den var. Jag behöver ex. mjölk och sylt till min gröt, men det bär man ju inte med sig heller...

Nej, de här grötarna kommer jag inte att köpa igen!

/Helena

Kommentarer
Postat av: martina

Den är svindyr! inte alls värd pengarna! jag brukar köpa carlshamns gröt - 6 st för 19:-! supergoda!

2011-05-05 @ 19:17:44
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Postat av: Therese

Min dotter testade den med kanel och äpple, ingen hit. Men vi hade fått den som gratistest på centralen, så vi behövde inte betala för eländet :) Förstår inte heller varför gröt skulle vara "on the go", förstår att man tar en kaffe eller dricka. Men gröt???

2011-05-06 @ 09:42:36
URL: http://teatravel-glutenresan.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Jag förstår mig inte alls på den där gröten eftersom man kan göra egen havregrynsgröt i micron på någon minut själv. Brukade göra det till frukost förut när jag var typ 11.

2011-05-06 @ 20:34:28
URL: http://youlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback