Förra veckans träning

Måndag: -

Tisdag: 12 km joggande

Onsdag:
10 km löpning
- körde tidtagning och sprang på 51:40 vilket ger en genomsnittsfart på 5:10. Jättenöjd! Sista km gick på 4:30 :)

Torsdag
: -

Fredag:
 15 km löpning
- tidtagning och fick en sluttid på 1:22:30 vilket ger en km-tid på 5:30. Hade nog inte kunnat springa 5 km till i samma fart, men med lite mer träning så tror jag att jag är på god väg att fixa det fram till den 13 augusti.

Lördag:
Spinningpass 45 min
- ett pass som jag själv var instruktör på. Hade lite Eurovision-tema med lite låtar från årets festival, så det var skoj! Bl.a. Irland, Finland, Estland och Ungern.

Söndag:
 13 km joggande


/Helena


Kommentarer
Postat av: Karin

bra distanspass!

2011-05-16 @ 18:11:32
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback