Thairestaurangen Green Mango, Malmö

Detta är den andra thairestaurangen jag testat i Malmö den senaste tiden. Jag har kommit fram till att jag verkligen gillar thaimat! Så himla gott och smakrikt.

Thairestaurangen Green Mango är beläget på Ystadgatan 10 i Malmö. Det är bara några kvarter ifrån Möllevångstorget. Det var en trevlig restaurang och min rätt Pad Bami Keng Ped med tofu kostade 95 kr. Väldigt stark var den, men det var ju självvalt :) Dock lite snålt med grönsaker i. Kändes mest som nudlar och sås liksom. Sen var det rätt kallt på restaurangen. Vi fick sitta nära dörren (de enda platserna kvar) så då behövde man nästan ha jackan på sig när man åt. Lite trist tyckte jag.

Åt för ett tag sedan på en annan Thairestaurang i Malmö, se mer om det här. Jag gillade nog faktiskt den maten och atmosfären bättre där.


Pad Bami Keng Ped:
äggnudlar i röd curry och kokosmjölk med grönsaker. Samt tofu till det.

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback