Hemma ifrån en härlig weekend i Polen

Igår kom jag hem efter en härlig och välbehövlig avkopplande helg i Polen! Jag åkte dit med två kompisar och vi gick på stan och shoppade lite, spatserade i polska mataffärer, gick längs stranden och hitta bärnsten (!), åt glass och polsk mat, träffade några invånare i staden som vi besökte som tog oss med på nattklubb, och så gick vi en massa och hade väldigt väldigt KUL!



Det är mysigt att göra sådana här små-resor. Det borde man göra oftare! Jag blir så glad av att resa och jag längtar ständigt iväg! Men snart bär det iaf av igen, åker till Berlin om ca 1 månad!

Har ni några resplaner i sikte framöver?
/Helena


Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt att höra att ni hade kul! På bilderna ser det ju ut att ha varit hur nice som helst! :) Jag åker dit om 3 veckor! :)

2011-03-28 @ 09:14:11
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback