Förra och denna veckans träning

Såhär såg förra veckans träning ut. Blev en lite lugnare vecka. Blev dock tom lite svettig av buggen i söndags, för nu har vi börjat snurra en hel del och kommit igång ordentligt med stegen och rörelserna!

 

Måndag: Bodyvive 55 min

Tisdag: Schlager-spinning 45 min

Onsdag: Vila

Torsdag: Löpning sprint 5 km

Fredag: Löpning ca 9,5 km

Lördag: Vila

Söndag: Buggkurs 90 min

 

Måndag: Spinning 1 h och 44 min

Tisdag: X-fit 60 min

Onsdag: Löpning ca 10 km

Torsdag: Bodypump 55 min

Fredag: Löpning ca 10 km

Lördag: Löpning intervall/långpass

Söndag: Buggkurs 90 min

 

Har inte inplanerat någon vilodag denna veckan, men det brukar alltid åtminstone bli en per vecka. Det är alltid någon dag som jag fuskar eller som det dyker upp andra planer. Jag mår dock bäst om jag får röra mig lite varje dag, så om jag kan träna varje dag är jag glad för det. Sen promenerar jag lite varje dag, men det skriver jag inte med.

 

Spinningen på 1 h och 44 min igår, måndag, var verkligen jättekul. Ledaren kör väldigt bra musik, typ trance/house/discoremixer, vilket gör att man kämpar extra bra. Passet är också ganska jämntungt, vilket gör att man orkar det så lång tid. X-fiten idag var helt underbar!!! Och det går bättre och bättre för varje vecka!

 

Hur ser eran träningsvecka ut?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Jenna

wow vilket spinningpass! är det ett schemalagt ordinariepass som är så länge? Jag har provat en 2 timmars spinning en gång och det var helt galet! det galnaste jag gjort då tempot var samma som om man skulle ha cyklat i en timme ;) Min träningsvecka blir lite av varje. Cykelklass, coreklass, Shapeklass, lite löpning och styrketräning är vad jag ser fram emot.

2011-03-16 @ 22:14:01
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback