Varma mackor

Någon mer än jag som förknippar "Varma mackor" med fredagskvällar?!? Denna åt jag dock på en torsdag, men eftersom jag alltid är ledig på fredagar så är torsdagen lite som min fredag!


Varma mackor gör du enkelt i ugnen, 225 grader i ca 10-15 min. Lägg på vad du tycker! Ex. ketschup, chilisås, lök, svamp, majs, tomat, skinka, bacon, senap, musslor... etc. Krydda med ex. oregano, basilika, timjan eller curry. Toppa med ost och sen in i ugnen!


GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS!!!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gott, men eftersom det är midsommar idag så kändes det ju som fredag igår :)

Postat av: sandra

åh vad gott med varma mackor :D blev fett sugen nu :D

2011-06-25 @ 17:19:50
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback