Halsning ifran Zagreb

Hejsan allesammans!

Tack for alla kommentarer jag fatt, hinner dock inte svara pa dem eftersom jag ar ute och reser, men jag uppskattar det verkligen.

Har kommer nu en halsning ifran Zagreb, i Kroatien. Jag kom hit nu ikvall efter fem dagar i Belgrad, Serbien. Belgrad var helst fantastiskt, dar fanns allt! Och jag var ocksa en dag i Novi sad, en stad i norra Serbien. Sorgligt var att se lite ar Nato bombat staden sa sent som 1999, det kanns ganska otankbart. Folket var trevligt och det finns massor att gora i Belgrad! Frukten var billig! Pa marknader kopte vi gurkor for 2 kr&kg och hallon for 20 kr&kg, nektariner for 4 kr&kg osv. Ett mekka for frukt o gront alltsa!

Har i Zagreb tankte jag mest mysa runt och njuta lite av livet. Dricka kaffe och ata glass. Pa fredag aker jag till Ljubljana i Slovenien.

Manga kramar
Helena

Kommentarer
Postat av: Elina

En sån fruktmarknad hade jag älskat att gå på! :)

2011-07-21 @ 14:05:25
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack för en superbra, lärorik och inspirerande blogg! Ett inlägg om vad man ska tänka på och välja när man äter ute efterfrågas. Det är svårt att välja något som är nyttigt och vegitariskt! Hur nyttigt är det egentligen att välja salladen eller mackorna?

2011-07-23 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback