Nytt kaffe - "African night" & "Latin sunset"

För ett tag sedan testade jag "Monsoon storm" i samma serie och det kaffet var verkligen jättegott. Nu har jag även testat "African night" och "Latin sunset".



African night var dock inte alls gott. Detta är det första kaffet någonsin, som jag har slängt. Det var väldigt beskt och smakade verkligen inte bra. Min kombo tyckte likadant.
Latin sunset var däremot gott. Men mer "medel". Monsson storm var ju verkligen en hit! Konstigt att de alla var så olika goda!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Jessica E

Jag och min pojkvän köpte det här Latin Sunset för ett tag sen och vi älskar det. Såg att du gjort lite recensioner på de olika sorterna i serien. Kul...kul blogg överhuvudtaget :) Såg att monsoon storm verkade nice, så ska skena iväg till affär'n och köpa mig ett paket nu hehe :)

2011-07-01 @ 13:36:38
URL: http://jeelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback