Senaste veckans, samt kommande veckans, träning!

Förra veckans träningsschema blev såhär:

Måndag: Spinning 60 min
Tisdag: X-fit (styrketräning/kondition) 60 min
Onsdag: Löpning ca 5 km
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning 8+10 km (18 km!)
Lördag: Vila
Söndag: Löpning ca 8 km

Är jättestolt att jag sprang 18 km i fredags. Jag har Det i mig, liksom!


Nu i veckan ser planeringen ut såhär:

Måndag: Spinning 1 h 44 min (!)
Tisdag: X-fit 60 min
Onsdag: Löpning ca 12 km
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning ca 12 km
Lördag: Vila eller ev. löpning intervall (sen ska jag dansa mig svettig på nattklubb!)
Söndag: Buggkurs 90 min

Mest ser jag fram emot X-fiten imorgon (får tom träningsvärk av den vilket jag inte känt på länge!) och sen ska det bli jättekul att börja på buggkurs på söndag!!

Hur ser er veckoplanering ut?
/Helena


Kommentarer
Postat av: Elina

BRAA jobbat!!! :D shit vad kul att det går så bra med löpningen! Jag är så sugen på att komma igång snart igen!

2011-02-28 @ 13:46:28
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Mari

Sv. Ja, den smakade fint :) Hoppas du haft en bra dag....

2011-02-28 @ 16:37:45
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: julia

sv: nej eller hur , så jobbigt:s

2011-02-28 @ 23:07:08
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: moddie

Blir LAGOM avsis när jag ser din löpning ^^,

Har du några tips?

Jag skulle så hemskt gärna vilja "kunna" springa.. men jag dör nästan efter tio minuter, trots att jag VET att jag kan mer, eftersom jag har klarat det ett par andra gånnger. Har nog aldrig sprungit över 5 km utan att behöva stanna dock..



Gillar din blogg skarpt fresten!

2011-02-28 @ 23:31:16
Postat av: moddie

En fråga till. :)

Jag är vegetarian, så jag borde väl egentligen veta sånthär.. men allt med linser, bönor osv förvirrar mig.

En del snackar om att lägga dem i blöt i flera timmar, och en del säger att det finns "färdiga" bönor att köpa, som bara är att hälla i grytan eller vad man nu gör.

Kan du göra en liten bön-och lins special vore det gymt uppskattat!!

2011-02-28 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback