Matlåderecept - mina 10 favoriter

I veckan har det varit fullt upp med jobb och annat! När jag har mycket att göra så blir det ju inte att man testar massa nya maträtter och recept, utan man kör på sina ”gamla vanliga” favoriter att ha i matlådan. Jag tänkte därför tipsa om mina 10 favoritmaträtter att ha i matlådan!


Grön lasagne


Morotsbiffar med grönsaker i soya


Gul palsternacksgratäng med broccoli


Canneloni med ricottaost och spenat


Grönsakslasagne


Chili con carne


Fiskgratäng med sweetchilisås och broccoli


Snabb pasta med tonfisk, citron och grönsaker


Tomat-, lins- och morotssoppa


Pastasås med kräftstjärtar och vitlök

/Helena


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilka bra tips! Grönsakslasagnen ser jättegod ut!:D

2011-02-03 @ 10:02:54
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Har du någon mail man kan kontakta dig på?

Jag läser nämligen själv till dietist och ska nu välja praktikplats,

skulle vilja veta hur du upplevde det att vara på två olika ställen under praktiken. Afshane sa nämligen att många kunde uppleva det som rörigt, men själv tycker jag att det låter superintressant!



Tack!

Mvh Lina

2011-02-04 @ 09:07:36
Postat av: annie

Tror jag ska testa något av dem reepten. Grönsakslasagnen och canellonin verkade riktigt gott

2011-02-07 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback