Ny Aladdinask: Mörk choklad

Aladdin har kommit med en ny ask med mörk choklad. Jag är vanligtvis inget stort fan av just bara mörk choklad. Men denna asken gillade jag riktigt mycket! Det blev en bra balans mellan fyllningen och det mörka skalet.
Dock skulle jag fortfarande hellre välja en Paradis-ask ;P

(Smakade all denna choklad innan jag började med mitt koncept! :P)


I asken finns smaker som: Vaniljfudge, Jordgubbscréme, Guldnöt, Mjuk toffee, Nötnougat, Aladdin mörk choklad, Höstnougat, Apelsintryffel och Chokladtryffel.

Vilken bit gillade ni bäst?

/Helena


Kommentarer
Postat av: Susanna

Guldnöt blev min favorit!

2011-12-03 @ 11:34:01
Postat av: Sanna

Jordgubbsbiten!

2011-12-05 @ 18:23:46
URL: http://saannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback