En vecka kvar till halvmarathon i Malmö!

Japp, idag är det en vecka tills startskottet går!
Jag måste dock säga att det känns lite tråkigt, eftersom jag varit förkyld sista veckan nu sen jag kommit hem, och därför inte har tränat något. Och på min resa sprang jag bara 4 ggr, ca 5 km varje gång. Det var så varmt, ca 30-40 grader, så det var svårt att orka längre distanser än så. Så ja, jag är faktiskt lite otränad i nuläget!!!! Lite synd, eftersom jag tränat så himla mycket hela våren.

Mitt mål på 1:55 tror jag blir svårt att klara, känner att jag blir nöjd om jag kommer under 2 h, även om jag såklart skulle bli glad att slå mitt personbästa på 1:56:30...

Menmen, vi får se hur det går!

Någon mer som ska springa på lördag??

/Helena

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska inte springa, men lycka till alla som ska det!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback