Café "Teapot" i Kristianstad

 

I helgen fikade jag och en kompis på Café "Teapot" i Kristianstad, skåne. Ett väldigt bra café! Man blev serverad vid bordet, och de hade hundratals av te-sorter att välja på. (Dock blev det ju kaffe för mig ändå, eftersom jag är en sådan kaffedrickare.)



Jag åt även en smörgås med hummus och goudaost och den var riktigt god! Väldigt matig och mättande med mycket grönsaker och tillbehör. Väldigt prisvärt var det också! Mackan + kaffe med fri påtår kostade 62 kr tillsammans. Det enda negativa med caféet var dock att det var lite högljutt så det var lite svårt att prata med varandra.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag älskar Teapot är mitt "stammis" ställe här i Kristianstad.

2011-04-29 @ 17:04:24
URL: http://mycoffeeiscold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback