Chokladföljetong del 52 - Daim "Summer dream"

Dags att recensera choklad nummer femtiotvå som jag provat på, i min följetång där jag ska testa nya konstiga, intressanta och spännande chokladsorter/smaker som kommit. Jag ska ta reda på om smaken fungerar som choklad och om den är god. Jag kommer ge chokladen helhetsbetyg från 1-5 där 1= dålig, 2= ej godkänd, 3=helt okej/godkänd, 4=bra/god! och 5=underbar!


Daim "Summer dream" med smak av päron och mint. Den var helt okej, men precis som min mamma och syster också sa: "Daim ska smaka daim och inget annat". Och så är det verkligen, så detta var ingen hit.
Pris: ca 9 kr för 56 g
Helhetsbetyg: 3


/Helena


Kommentarer
Postat av: emma

Håller med om att "daim ska smaka daim" .. hörde att kexchoklad kommit med hallonsmak, hmm?..

2010-05-23 @ 22:39:33
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Carita

Tack för tipset :)

2010-05-24 @ 06:35:36
URL: http://minmatgladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback