Ny kurs! - Diabetes och njursjukdomar

I fredags började vi en ny kurs: "Dietetik och klinisk nutrition II: Diabetes & njursjukdomar". Det verkar vara en jätteintressant kurs och jag känner hur skolmotivationen uppfyller hela mig!! I fredags hade vi diabetes-föreläsningar av en läkare och jag antecknade frenetiskt i flera timmar. Vi kommer att ha läkare, forskare, sjuksköterskor, dietister och patienter som lärare i denna kursen och det känns jätteroligt med sådana kompetenta och ofta väldigt pedagogiska lärare.

Jag tycker det känns roligt att gå till skolan!!
Nu ska jag dock ha påsk"lov" i några dagar! Tänkte plugga en del men också ta mig tid att bara vara, läsa, träna och äta choklad! :)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback