Chokladföljetong del 54 - Cloetta bröllopsserien "Tarragona med hasselnötter"

Dags att recensera choklad nummer femtiofyra som jag provat på, i min följetång där jag ska testa nya konstiga, intressanta och spännande chokladsorter/smaker som kommit. Jag ska ta reda på om smaken fungerar som choklad och om den är god. Jag kommer ge chokladen helhetsbetyg från 1-5 där 1= dålig, 2= ej godkänd, 3=helt okej/godkänd, 4=bra/god! och 5=underbar!


Cloetta - Den officiella bröllopsserien - "Tarragona med hasselnötter"
Mjölkchoklad med hela hasselnötter, och vad jag smakar så är hasselnötterna dessutom gott rostade. Denna chokladen var jättegod!! Mjölkchokladen var perfekt, mycket nötter i och det finns helt enkelt inget annat alternativ än att ge denna full poäng! Det finns en med mandel i också, jag undrar om den är lika god!?
Pris: ca 20 kr för 155 g
Helhetsbetyg: 5 !

/Helena


Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att det ligger barnarbete bakom den bara...

2010-06-19 @ 22:38:15
URL: http://aannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback