Vegetariska vårrullar - räddaren i nöden

Jag har flyttat och pluggat en massa, så energin till att ställa sig och laga mat har inte precis infunnit sig. Det har blivit mycket knäckebröd och kakor och godis för att få sockerenergi inför allt att bära :P Och kastrullerna befinner sig fortfarande i andra bostaden... Så min räddare i nöden för matlagningströtthet är Vegetariska vårrullar! Ett 8-pack kostar ca 40 kr. Lägg 2 st på en tallrik tillsammans med olika frysta grönsaker (jag tog haricot vertes, brysselkål och wokmix) och värm det i micron. Häll på lite sweet chili sauce, och Voilà! En god måltid klar :) 



Men ser fram emot att laga mat i mitt eget kök när allt kommit på plats! Och lite bullar tror jag att jag ska baka också!



Och kolla vilken fin rosalila lampa jag fyndade på rean på Indiska igår! :)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot att se din rosa lampa sen :)

2010-01-10 @ 10:08:56
Postat av: Jenna

Det vore roligt att få se mer av hur du bor sen när du har slagit dig till ro och fått ordning på allt :)



Vårrullar var riktigt länge sedan som jag åt. Vi brukade förut jämt ha det i frysen, men sedan vi flyttade hit där vi bor nu har vi en minimal frys och aldrig plats med ngt :( Det är verkligen utmärkt och god "snabbmat" som du säger!

2010-01-10 @ 19:59:15
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback