Tacco-tillbehör

Iställer för en fin nyårsmiddag på nyårsafton nu senast, så hade vi istället taccos med en massa olika tillbehör. Det blir riktigt gott och lyxigt om man bara anstränger sin fantasi om vad man kan ha i taccosen, så här delar jag med mig av alla tillbehör vi hade!


Hackad rödlök, fetaost, sallad, svarta bönor, stekta konserverade champinjoner, taccosauce, gräddfil, cachewnötter, ägg, galiamelon, konserverad ananas, tomat, gurka, paprika och hackad röd chili.


...och majs, guacamole och hårda och mjuka skal! Och quornfärs med taccokrydda som inte är med på bild...


Nu har jag varit och skrivit tenta! Det gick okej, man får väl se sen hur det gick. Det som jag inte kunde hade jag inte kunnat även om jag pluggat ännu en vecka, så jag känner mig nöjd med min insats. Nu måste jag ladda om, för nästa tenta är redan på onsdag! Men ikväll ska jag iaf ha en myskväll med vänner, fruktsallad och På spåret.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Jenna

Man kan verkligen göra mycket av det mesta med lite fantasi :) tycker oxå om att äta min tacos tillsammans med annat än det traditionella som man ätit hela livet!



Hoppas det går bra med tentaplugget! Om du är i skolan ngt i veckan inhandlar jag gärna den där boken från dig :)

2010-01-18 @ 07:27:47
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Lina K

Ser grymt gott ut!! =) Älskar tacos! =)

2010-02-03 @ 14:05:47
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback