Flygbiljetter är bokade!!!

Till sommarens äventyr - Australien, Nya Zealand och en sväng i Hong kong!


De gröna pluttarna visar var jag har varit. De gula vart jag ska... :)

Jag ÄLSKAR verkligen att resa, speciellt att backpacka. Jag har länge haft planen att jag skulle ta en långresa efter att jag tagit min dietistexamen. Men sen har framtiden också börjat känna så oviss - med jobb, ekonomi och boende när jag slutar - och därmed kände jag att det var lika bra att passa på att åka nu till sommaren! Och mitt resesällskap passade det också, så det blev ju finemang!!

Resan startar den 8 juni och avslutas den 18 augusti. 71 dagar på resande fot!!
Jag längtar...

/Helena


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att du längtar, det där låter ju hur härligt som helst! :D

2010-01-23 @ 16:08:58
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vad roligt att du ska resa!

2010-01-23 @ 16:27:15
Postat av: Jenna

Åh vad underbart! Älskar verkligen oxå att resa.. min dröm är oxå en långresa på 3-6 månader, men har insett att det kan dröja ett tag innan omständigheterna tillåter. Ni kommer få det fantastiskt!

2010-01-23 @ 20:18:05
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men fy bövelen så roligt!

2010-01-24 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback