Tentan gjord på 9 minuter...

Haha, ja jag skojar faktiskt inte! Jag gjorde dagens tenta på endast 9 minuter!! Det rekordet kommer jag nog aldrig att slå igen. Och det är inte heller så att jag lämnade blankt eller bara struntade i att svara... nejdå, jag är 99 % säker på att jag blir godkänd!! (Det var flervalsfrågor vilket gjorde att tentan var en kryss-tenta och därför gick det snabbt att svara om man väl kunde grejerna...)
Och det känns väldigt befriande och skönt med tanke på all den stress som hängt över mig de senaste dagarna. Men nu är det bara att ladda om, om två veckor är det dags för tenta nr. 2. Men vem vet, kanske kan ta den på 8 min?!

Jag firade med att åka till nationen och baka! :) hehe. Nu har vi massa gott till söndagens fika, igen!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, en tenta gjord seriöst på 9 minuter. Det är banne mig svårslaget. Onödigt att sitta och svettas för länge liksom ;)

2009-09-09 @ 23:35:50
Postat av: Jenna

Grymt! Vill oxå ha krysstentor :) Vad exakt var tentan i?

sv. kan tänka mig att vägandet och mätandet väcker lite reaktioner ;) Ska försöka förbereda så mkt det går hemma så slipper man mecka när man väl ska äta hehe men spontanmåltider är ju oundvikliga ibland så det ska bli spännande!

2009-09-10 @ 16:29:05
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Sanna

härligt med krysstentor! Hoppas att tentan gick vägen!

2009-09-11 @ 13:46:50
URL: http://sannabakar.blogg.se/
Postat av: amanda

hej jag undrar vad jag kan söka på för att hitta ett resept på den indiska maträtten som du har på en av dom 3 bilderna högst upp på din blogg? :) det ser värkligen jätte gott ut :) tack på förhand /amanda

2009-10-02 @ 14:17:21
URL: http://www.diinca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback