Finfina cupcakes igår på reccemottagningen


Igår hade vi reccemottagning på Kalmar nation vilket innebär att de nya medlemarna som skrivit in sig på nationen för terminen var där på en liten välkomstmiddag och information. Ida och jag fick i uppdrag att fixa efterrätt, en vegansk sådan. Det blev tillslut chokladcupcakes med hallon- och citronfrosting! Och gud så snygga de blev!! Såhär fina ska cupcakesen på söndag också bli!! Det var bara i söndags som det blev så stressigt att vi inte hann lägga ner tid på att spritsa. Men till söndag är vi mer förberedda och har förhoppningsvis mer tid för dekoration. Hoppas det blir lika fullt med folk på söndag som det var i söndags! Vi har i alla fall massor med nya goda bakverk, bröd och annat gott att bjuda på.


Men, jag har blivit sjuk!! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk med allt som jag behöver göra och den stundande tentan på onsdag... Nu ska jag ägna kvällen åt att dricka te, dricka massa c-vitamin i brustablett och sätta värmefläkten på högsta läget!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Jenna

De såg supermumsiga ut som vanligt :) Hoppas du kryar på dig nu och slipper ligga och sjuka över helgen!

2009-09-04 @ 18:36:42
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Susanna

Ser underbart goda ut!!!

Hoppas att du kryar på dig snart!

2009-09-04 @ 19:39:20
Postat av: Söbe

Ja der ser onekligen goda ut. Kulören är den "riktiga" också!!

2009-09-05 @ 14:44:52
Postat av: Sanna

Jag läser tredje terminen så jag läser Fek A på ekonomikum denna termin (:

2009-09-05 @ 19:46:18
URL: http://sannabakar.blogg.se/
Postat av: Emma

snygga!!

2009-09-07 @ 09:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback