Trött trött trött

Nu har jag kommit till det där stadiet av trötthet när man blir opepp på allt. Så fort jag vaknat och ätit frukost vill jag somna igen. Jag längtar hem, jag längtar bort, jag längtar efter lugn och ro och frid i sinnet...
Jag tror jag har varit i Sverige alldeles för länge! Jag behöver komma ut i världen igen och se mig omkring. Någon som vill fira nyår med mig utomlands? Jag menar allvar, någon?

Jag drömmer mig bort till stunderna då livet varit helt fullkomligt...


Soluppgång över Kakamega-regnskogen i västra Kenya.


Jag sitter på loftet uppe på huset i Enkokidongoi, södra Kenya, och blickar ut över berget Oldinyo orok. I bakgrunden hör man babianerna skrika och fåglarna sjunga...


Jag och systeryster i Edinburgh, Skottland, i somras... Saknar det!


/Helena

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Wow vilka härliga bilder. Jag är i precis samma känslostadium som det du är. Dock är jag så sjukt flygrädd att det hindrar mig ofta. Dock tittar vi just nu på en resa till London över mellandagarna. Kram.

2009-10-28 @ 13:53:16
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Marie

Oh gud så underbara bilder! Jag vill, vill åka iväg... Hittar du någon billig julresa så =o) Brukar ju vara så rackarns dyrt!

2009-10-28 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback