Tack för alla tips!

Tack tack allihopa för alla bra tips på nyttiga snacks som ni skickat in! Jag ska ta och sammanställa tipsen och också dra en vinnare nu i dagarna! :)


Snärkes nation fick plus i kanten av oss dietister igår på pubrundan, då de bjöd på äpplen i baren!

Pubrundan igår var jätterolig och jag är faktiskt trots allt ganska pigg idag! Har varit ute o sprungit, bakat lite till fiket och nu sitter jag och funderar på min hemtenta som jag fick i onsdags. Vi ska skriva om en påhittad patient - om dennes problem och vår behandling. Det vore enklast att skriva om övervikt, men vår lärare sa att vi gärna fick välja något annat, så jag funderar på att hitta på en patient som just fått reda på att han/hon är glutenintolerant.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll.
/Helena

Kommentarer
Postat av: Bettan

snygg blogg:)

Ser gott ut med alla bakelser på headern;)

2009-10-17 @ 18:42:06
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Olelsi /Nettan

Läckert med äpplen i baren...det har jag då aldrig sett.

2009-10-17 @ 19:00:10
Postat av: Jenny R

åh jag som trodde att man skulle skriv in recepten i kommentar rutan! missade ditt tidigare inlägg om att man skulle maila.. räknas inte mitt bidrag då?



Trevlig kväll!

Kram Jenny R

2009-10-17 @ 19:16:12
Postat av: Sandra L

Kul blogg! Ville bara tipsa om att du faktiskt har missat en choklad att ha i dina tester... Lindt´s nya choklad med mousse i! :)

2009-10-17 @ 22:26:54
URL: http://sandralander.blogg.se/
Postat av: EM!

på just den bilden va du vldigt lik mej i profil ^^

vad roligt att hitta en matblogg ^:) jag satte just in ett recept på mia alldeles ega (nästan) chokladbollar :)



puss å kram!

2009-10-18 @ 00:51:44
URL: http://thebillyj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså gud jag är skit nervös vill vinna har tävlat riktigt länge bloggtävlingar om såna här grejer och i din blogg men inte vunnit så jag tror nog det är dags.Håller tummarna

2009-10-18 @ 16:32:06
URL: http://saraabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback