KMK-sexa

Igår var det dags för stor fest för alla som är klubbverkare (jobbar på nation) i Uppsala! KlubbMästarKonvetets sexa! Det var verkligen jättekul! Kvällen började med förfest och för- förfördrinkar vid kl. 16. Sedan blev det både sittning, klubb och efterfest, till kl. 4 på natten. Yay, det var riktigt skoj!

Något av det bästa på sittning är såklart att det blev trerätters. Verkligen underbart gott! Högsta betyg till maten!! Det enda negativa var att det inte fanns någon meny till förfogande, så jag har faktiskt ingen aning om vad jag egentligen åt... :P Sen var det ju det att huvudrätten inte kom till bordet förens efter flera timmar, och då var man ju vrålhungrig och kastade i sig maten...


Något slags kött som är marinerat, med lite sås och ruccola.


Något slags kött med potatis och den här såsen, som jag ju inte vet vad den innehåller, var verkligen jättegod!!


Morotskaka (tror jag) med glasyr och lite bär.


Det blev inte många timmars sömn inatt och nu efter ett spinningpass är jag minst sagt trött. Sov gott! Imorgon firar min blogg 1 år!! :)
/Helena


Kommentarer
Postat av: Martina

OJ det såg gott ut :) Blev ju hungrig nu fast vi nyss ätit :) Att plugga till dietist låter jätte intressant!

2009-10-18 @ 17:22:18
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback