Hemtenta

Jag sitter nu och skriver hemtenta, och det går segt..! Vet inte hur eller varifrån jag ska finna motivationen. Jag vet inte vad jag ska skriva, hur jag ska tolka uppgiften.. allt bara snurrar i huvudet. Och det blir inte bättre av att tänka på att jag måste vara klar imorgon! (och jag är inte ens halvvägs) Egentligen ska tentan inte vara inlämnad förens på måndag, men jag jobbar ju hela söndagen på fiket. (och även en stund imorgon)

Inte ens livsmedel tycks hjälpa min motivation... läs mer om mina test av livsmedels pluggstimulerande effekt här: http://matresan.blogg.se/2009/march/nagra-livsmedels-pluggstimulerande-effekt.html

Jaja, jag ska kämpa lite nu.
/Helena

Kommentarer
Postat av: Filibabba

haha ja det stämmer verkligen att det är lätt att börja pyssla med bloggen när man har en hemtenta hängande över sig! att sortera inläggen i kategorier framstod plötsligt som något väldigt roligt, haha! Lycka till med plugget!!!!!!!! =)

2009-10-23 @ 11:21:08
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback