Chokladföljetong del 32 - Poivre rose: Mörk choklad med rosépeppar

Dags att recensera choklad nummer trettiotvå som jag provat på, i min följetång där jag ska testa nya konstiga, intressanta och spännande chokladsorter/smaker som kommit. Jag ska ta reda på om smaken fungerar som choklad och om den är god. Jag kommer ge chokladen helhetsbetyg från 1-5 där 1= dålig, 2= ej godkänd, 3=helt okej/godkänd, 4=bra/god! och 5=underbar!


Newtree - Poivre rose - Mörk choklad med rosépeppar
Den mörka chokladen var krämig och god, och det var en spännande smak med rosépeppar i. En liten bit till kaffet kan gå an, men det var inte så man njöt precis. Smakar lite "mat" lixom. Rosépeppar i choklad var ingen höjdar-kombination... Men den mörka chokladen var som sagt god, därför blir det:
Helhetsbetyg: 3

Nu ska jag iväg o baka inför söndag! Sedan skola och sedan födelsedagsmiddag för två vänner :)
/Helena


Kommentarer
Postat av: Veronika

Pink va kul måste jag testa eftersom jag är tokig i just rooosa :)

2009-10-08 @ 09:54:39
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback