75 min spinning med en slutrush till säckpipemusik...

Haha, ja det var ett härligt och befriande pass! Jag älskar när man blir sådär helt slutkörd efter en träning - helt såsig i kroppen och ingen ork kvar! O så bastar man, duschar och äter lite och njuter... just nu framför "Bonde söker fru"...

Träningen för mig går bra! Har tappat styrkan lite då jag inte styrketränat det senaste utan mest kört kondition. Mycket löpning. Och jag har fått en ny löpningskompanjon som sprungit marathon, så kanske kan jag bli pushad lite extra framöver!

Nu ska jag äta lite glass och kolla på "Svenska Hollywoodfruar" på tv3 play.
/Helena

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, fikat var ju alldeles underbart :) Kommer ni ha några fler teman framöver. Då får du tipsa mig om nåt bra :P Måste testa att göra Rocky roaden också, men kanske är bra om man är många så det inte blir så dyrt och framför allt mäktigt! Den så himla smarrig ut iaf! Vi ses imorn :)

2009-10-07 @ 22:50:17
URL: http://saudade.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åh visst är det härligt! Det finns inget man kan bli så underbart slutkörd och svettig av tycker jag :D

2009-10-09 @ 21:03:03
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback