Carlshamn Havredryck vanilj

Den vanliga havremjölken var slut när jag var och handlade (Solhavre från Ica) så därför bestämde jag mig för att prova på den här istället. Och mums, den var riktigt god! Jag kunde typ inte sluta dricka!! Och den passade bra på gröt också. Den smakar verkligen vanilj. Och den innehåller inte mer energi än vanlig havremjölk, så den är inte fullproppad med socker eller så. Man kan ju inte använda den till allt (typ i gratänger eller så) men kan nog vara jättegott att använda den till pannkakor, varm chokladmjölk m.m, eller bara dricka precis som den är förståss!

Pris: ca 15.90 kr för 750 ml.

Någon mer som smakat den? Vad tyckte ni?

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback