32 h jobbade på 3 dagar...

...och inte många timmars sömn. (sov 1,5 h mellan lördag och söndag) Detta resulterar i att orken tryter och min glädje över att laga mat tycks gömt sig för ett tag. Därmed såg min middag ikväll ut såhär, och det är ju riktigt pinsamt.


Klyftpotatis som jag värmt efter att de legat i min frys, samt broccoli och spenat. Det var vad jag hittade. Jag åt två skinkbitar med sallad och senap också. Men annars är det lite skralt här hemma. Måste hinna handla... (men jag har ju för övrigt bakat idag så blev mycket kakätning... ingen energibrist här alltså... :P)

Nu är det dock bara att ladda om. Skola skola skola!! Nästa vecka har jag en uppgift att redovisa och om två veckor är det tenta. *kääämpa* men *trött trött* Men om två veckor, efter tentan, får jag min belöning: Mitt livs första bal! Vad är väl en bal på slottet?
Jo alldeles alldeles underbar!

/Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback