Min kropp tog mig igenom de jobbiga men roliga (!) 21 km i Kungsholmen runt



Gud så kul det var!! Alla hejade på en och jag var så full av tävlingsenergi när starten gick idag kl 11:15! Min tid (som jag ännu inte riktigt fått besked om) blev kanske inte den bästa, men jag sprang hela vägen och det var mitt mål, så jag är väldigt nöjd! Helt otroligt hur mycket extra man kan lyckas kämpa! Precis efter 15 km var det en brant uppförsbacke och efter den var jag verkligen sugen på att stanna, jag var helt slut. Men ändå, så lyckades jag springa ytterligare 6 km till! Jag är faktiskt så himla stolt över mig själv. Och detta kommer jag göra fler gånger!! Wieee :)

Men nu är jag väldigt väldigt trött. Jag har ju varit uppe sen 6 imorse också. Och så ska jag snart (kl 18) iväg på gasque! Det ska bli trevligt, men jag önskar att jag hade hunnit sova en stund innan. Men det blir iaf tre rätters middag, så det sitter nog fint. Jag tror dock inte mina ben orkar dansa så mycket ikväll.

Nu ska jag se om jag kan gå från slutkörd till att bli festfin och pepp!
TACK allihopa för alla peppande sms och meddelanden! Det värmer! :)
/Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gjorde du bra. Det finns många trevliga moment från den första tanken till avslutet //Grattis

2009-05-09 @ 20:45:04
Postat av: Karin

ÅHHH. vad du är bra!!!! jag är stolt över dig!!!!! HURRA!!!



bra jobbat!



KRAMAR

2009-05-10 @ 11:13:14
URL: http://www.karinsvirrvarr.blogspot.com
Postat av: Thess

Vad duktig du är!! Tänk att du orkade, men förkylning och allt i kroppen! Duktiga du!

2009-05-10 @ 11:19:24
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vad duktig du var!!! Med vilja kommer man långt!Medaljen var ju jättetjusig också!

2009-05-10 @ 16:23:07
Postat av: Jenna

Gud vad kul att du hade ett bra lopp, bra jobbat! Blir jättesugen på att anmäla mig till åtminstone något kort lopp till att börja med! Det måste göra susen för löparmotivationen :)

2009-05-10 @ 21:51:15
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback