Fun light Appear

Den här saften köpte jag häromdagen och den var verkligen jättegod! Vissa av "fun lights" safter är lite sliskiga, men denna smakade riktigt bra!

Jag var på Apoteket idag och frågade om de trodde jag kanske är allergisk. Men det trodde de inte. Killen jag pratade menade att det skulle klia i mina ögon och sådär, om jag var allergisk mot pollen. Och eftersom jag bara kände det när jag springer så kunde det vara någon slags ansträngnings-astma. Men det hade de inget receptfritt för så han rådde mig att tala med en läkare. Så jag får väl ta och ringa vårdcentralen.
Typiskt också, för idag vaknade jag och var förkyld - igen! Och jag som ska springa lopp om bara 8 dagar! Skit också. Vilket oflyt jag har nuförtiden...

Nu ska jag skriva klart ett grupparbete.
/Helena

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker också den saften är riktigt god!

2009-05-26 @ 18:23:31
Postat av: Jenna

Det där är min favorit funlight oxå! Har precis beställt en sådan från sambon som är i affären :)



Hoppas du bara har en miniförkylning på gång, så det inte drabbar löpningen. Så typiskt att inte kunna ladda ordentligt. Men det går nog finfint ändå!

2009-05-26 @ 19:04:26
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Julia

Den är supergod! Min favorit, - plus Cassis Noir! :)

2009-05-27 @ 11:36:45
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback