Sandwich stracciatella - mums!

Jag blev sugen på glass när jag stod och tittade på nyheterna i glassdisken att jag köpte en för att testa. Det blev Sandwich stracciatella. Och den var såå god! Jag satt och funderade på vad som kunde bli bättre med den medan jag åt den, men kom fram till; ingenting! Den var helt perfekt. Mjuka chokladomslaget mot den gräddiga vaniljen med lite krispiga chokladbitar i. Vanliga sandwish är ju god bara den, men denna var ännu snäppet bättre. Den var verkligen en fröjd, så den måste ni prova!!
Pris: 14 kr
Betyg: 5 glassar av 5 möjliga!!
Mums! Den här är det verkligen härlig att sätta tänderna i :)


/Helena


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska prova den så fort vädret tillåter. Vanlig sandwich har länge varit en favorit. Åhusglass är ju annars favoritglassen framför andra. En glassbåt är inte dumt!!!!!

2009-03-03 @ 21:49:22
Postat av: sofia

var ju tvungen att springa och köpa den på direkten och just nu tycker jag det känns tråkigt att jag inte köpte en till. helt fantastisk!

2009-03-03 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback