Min favoritläsk har utgått...

Läsk är ju visserligen ingen produkt man rekommenderas konsumera, men då och då har andan fallit på för mig. Jag har då haft två favoriter "Fanta free pineapple" och "Fanta free apple pear". Det är nästan den enda sorten jag gillar! Men, nu var det länge sedan jag hittade dessa i affären och började undra var de tagit vägen... Så jag mejlade Coca cola-company och frågade. Och jo, de har som jag misstänkte - utgått! Synd. De skrev att de genomfört undersökningar och att läsken inte varit tillräckligt uppskattad. Hon som besvarade mig kunde inte heller svara på om det kommer att komma någon ny sort, eftersom det är affärshemligheter.

Snyft, jag kommer faktiskt sakna läsken lite. Men nu slipper jag dricka den iaf. :P

Nu ska jag äta frukost, vaknade precis efter en lång jobbnatt på Kalmars igår. Men det var kul att fritera tofu-köttbullar och ordna vegetariska tallrikar :) och diska...
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback