I shoppingtagen - nya löparskor!

Idag har jag varit och köpt nya löparskor och jag är redan helt käär i dem! Så är tvungen att visa upp en liten bild på de två sötisarna :P Visst är de snygga?

Nu kan inget (förhoppningsvis) stoppa mig inför mina planer att springa halvmarathon snart. Har inte anmält mig ännu men, det kommer... :)

Shoppingen ägde rum på Gränby centrum så passade på att springa in en runda på Ica Kvantum också. Och döm om min förvåning om de på läskhyllan hade fem (!) flaskor kvar av den numera utgångna läsken "Fanta free orange" (tyvärr dock ingen pineapple). Har skrivit och varit lite upprörd över detta i ett tidigare inlägg, men nu köpte jag mig i alla fall två flaskor som jag ska hamstra :)

Imon ska jag redovisa ett arbete om gluten- och laktosintolerans. Börjar närma sig slutet av kursen nu.
Imon ska jag också dansa folkdans, de ni!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Josefin

Shit vilka snygga skor!!! Nu blev jag ännu mer peppad att springa!

Jag kanske också måste ta en runda förbi Gränby och köpa dom tre sista drickorna :)

2009-03-17 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback