Svalkande gott en varm pluggdag

Pluggandet fortsätter för min del... Idag har jag gått igenom sinnesfysiologi och börjat lite med immunförsvaret. Jag försöker varva pluggandet med att gå promenader och varva med att sitta ute/inne. Satte mig på balkongen (som har kvällssol) precis, men hujedamej vad varmt det blir. 20 minuter sen fick jag ge upp och gå in igen... Men många fräknar har det blivit idag!

Tänk på att dricka lite extra när det är varmt ute och man svettas! (vätskebalansen i kroppen pluggade jag på om igår)


Och varför inte släcka törsten lite lyxigare? Vanlig saft blir festligare med isbitar, bär & sugrör :)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

hahah the choklad-lovers har ett förslag ;) hahah

2009-06-01 @ 18:19:41
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Emma

Det ser gott ut! Synd att det varma vädret försvunnit nu. Usch för regn!

2009-06-02 @ 09:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback