Att vara pa luffen ar harligt!

Nu befinner jag mig i Bath, i sodra England.
Skottland var underbart! Det blev en vandring langs Loch Ness i torsdags och det var verkligen spannande. I fredags tog vi taget soderut och lamnade Skottland och akte till Birmingham dar vi spenderade natten. Igar var vi i Stratford Upon-Avon som ar Shakespears fodelsestad. Verkligen vackert!! Mycket har vi hunnit med och mycket spannde mat har jag testat. Ska bli kul att lagga upp bilder och visa sen!! :)

Idag ska vi gora en utflykt till Cardiff som ligger i Wales. Det ar verkligen underbart att vara ute och tagluffa igen!
Tack for att ni forsatter lasa min blogg och inte ger upp trots att jag inte hunnit med sa manga inlagg nu. Det blir massa roligt nar jag kommer hem kan jag lova!!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Cardiff är väldigt mysigt:) Jag var där ett par gånger förra sommaren när jag var där på jobb och hade min kille med mig. Värre stad kunde man ju blivit kvar i över en helg för att saker blir försenade.

Tror alla har förståelse att du inte hinner/prioriterar att uppdatera. Njut av resan och skriv när du har tid, är väldigt kul att läsa det som du ändå skriver:)

2009-06-21 @ 20:40:53
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det låter verkligen underbart!! Det ska bli jättekul att få se lite bilder sen :) Själv åker jag mot Danmark imorrn. Det ska också bli roligt!

2009-06-24 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback